close

我一直相信數字,
不管是方程式或邏輯學,
都引導我們去思考。
但經過終生的追求,,
我問自己:「邏輯到底是什麼?」
誰去決定原由?
我的探索….
讓我從形而下到形而上,
最後到了妄想症,
就這樣來回走了一趟。
在事業上我有了最重大的突破。
在生命中我也找到了重要的人。
只有在這神秘的愛情方程式中,
才能找到邏輯或原由來。
今晚我能站在這裡,
全是你的功勞,
你是我成功的因素,
也是唯一的因素。

I’ve always believed in numbers。
In the equations and logics that lead to reason。
But after a lifetime of such pursuits,
I ask:What truly is logic?
Who decides reasons?
My quest has taken me through the physical,
The metaphysical,the delusional and back。
Ind I have made the most important discovery of my career。
The most important discovery of my life。
It is only in the mysterious equation of love
That any logical reasons can be found。
I’m only here tonight
Because of you 。
You are the reason I am,
You are all my reasons。
Thank you。


arrow
arrow
    全站熱搜

    三角創意行銷 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()